Ontcijfer je Pijn Retraite

Vijfdaagse retraite inclusief een online voorbereidend traject van vier weken

VOOR WIE

Deze retraite is bedoeld voor iedereen tussen de 25 en 65 jaar die prive of beroepsmatig wil ervaren hoe chronische pijn op een effectieve manier benaderd kan worden.

Denk hierbij aan een frozen shoulder, hoofdpijn, onverklaarbare spierpijnen en rugklachten.

Of ben je perfectionistisch, zorgzaam, een pleaser, ga je steeds over je grenzen heen, ervaar je veel stress of cijfer je jezelf weg?

Als je iets wilt veranderen in je patroneren, in je leven dan helpt deze retraite hierbij. Het programma is afwisselend opgebouwd met inspirerende fysieke en mentale opdrachten en uitdagingen.

WAT KRIJG JE

Deze retraite is speciaal ontwikkeld om inzicht te geven in de daadwerkelijke oorzaak van je (chronische) pijn. Als deelnemer leer je de ontcijfer je pijn methode aan de hand van het ontcijfer je pijn werkboek effectief toepassen en word je je eigen therapeut.

Wat je gaat leren en ervaren tijdens de retraite is:

Het mind-body syndroom herkennen, ervaren wat onderdrukte emoties met je doen, het beïnvloeden van je zenuwstelsel, de kracht van ademhaling, ont-moeten en vertrouwen (krijgen) in je lichaam.

De retraite bestaat uit een online voorbereidend traject van vier weken. Een volledig verzorgde vijfdaagse retraite in een hotel.

Het Ontcijfer je Pijn Werkboek. Toegang tot de online community van ontcijfer je pijn. De groep bestaat uit 6 tot 10 deelnemers. De retraite gaat door bij 6 deelnemers.

Je meld je aan door een e-mail te sturen.

De coaches

Schermafbeelding 2022-11-10 om 18.48.51

Irene Duijm

Auteur Ontcijfer je Pijn Werkboek, Triggerpoint Reset Therapeut, Mind-body Coach, Massage Therapeut.

Irene legt snel het verband tussen pijn en emotie. zij stelt scherpe vragen zodat jij inzicht krijgt wat de daadwerkelijke oorzaak is van je chronische pijn.

Niels Hoogenstrijd

Fysiotherapeut, Triggerpoint Reset Therapeut, Functional Trainer

Co-Trainer Pijn Reset Methode.

Niels heeft een analytische kijk op bewegen en gaat samen met jou op zoek voor een functionele beweging in jouw sport en dagelijks leven.Na het doen van onderzoek in de topsport is hij zich gaan verdiepen het emotionele aspect van langdurige klachten en combineert beide sindsdien.